maandag 29 januari 2018

valentijn

Dag iedereen,

bedankt voor jullie reacties op mijn atc-tjes. Ik ben blij met elke commentaar en blijf ze graag lezen.

een beetje aan 't opruimen op mijn bureel, kerstspullen verdwijnen eventjes, mijn clearstempels aan het sorteren in cd-doosjes, en dan kom ik nog stukjes gekleurd cardstock tegen, heb deze dan maar in een keer op maat gesneden voor ATC-achtergrondkaartjes en netjes opgeborgen in een doosje met een labeltje. 
Er liggen ook nog gemaakte achtergrondjes tegen (van op de hobby, maar nog niet tot kaartje verwerkt). 
zo ook dit kaartje : achtergrond gemaakt met de spin&splash, hartje gevonden tussen de clearstempels en verhoogd opgekleefd, bloemen een beetje ingekleurd en een glittersteentje.



groetjes
Els

2 opmerkingen:

  1. Wow, dat is tof gedaan Els, ik zit ook nog met veel restjes... :o) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze vind ik super , hele mooie samenstelling!!

    BeantwoordenVerwijderen