maandag 14 augustus 2017

ATC-veertjes

Dag iedereen,

Bedankt voor de vele reacties op mijn kaartjes voor het kleurenkaartenteam. ik blijf enorm genieten van alle leuke commentaren en ik doe ook inspiratie op van alle andere creaties die ik zie verschijnen in de opgelegde kleuren.

Deze atc-tjes maakte ik een tijdje geleden, het thema was veertjes. Ondertussen zijn ze aangekomen bij de anderen en kan ik ze tonen. De achtergrondjes lagen in de restjesdoos.




van de andere deelnemers ontving ik uiteraard ook atc-tjes. Deze laat ik zien in een volgende post.

voor alle mama's in het Antwerpse : een fijne moederdag gewenst

groetjes
Els

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan Els.....de tweede van boven vind ik super!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie ATC's, Els ! Ook de achtergronden zijn mooi ! Voor jou morgen ook een heel gezellige Moederdag ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes allemaal maar de laatste vind ik het mooist!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie ATC kaartjes Els....zo leuk met die veertjes erop...en ook de kleurtjes zijn geweldig ...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie ATC's, Els ! Ook de achtergronden zijn mooi ! Voor jou morgen ook een heel gezellige Moederdag !
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen