Over mij

Mijn foto
puurs, België, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

zondag 16 juli 2017

verjaardagskaartjes

Hallo iedereen,

bedankt voor jullie reacties op mijn vorige post.
hieronder enkele verjaardagskaartjes voor de vrienden van creatief met stempelen. Binnen de groep CMS worden elke maand - zonder enige verplichting - kaartjes gestuurd naar de jarigen van de maand.
Ze zijn ondertussen aangekomen en dus kan ik ze laten zien.




ik heb gewerkt met verschillende distress inkten.

groetjes
Els

2 opmerkingen:

Diny zei

Wat heb je prachtige kaartjes gemaakt Els!
Groetjes Diny

Enny zei

Super-prachtige kaarten, en ik mocht er eentje van ontvangen, nogmaals hartelijk dank ! Enny