donderdag 6 juli 2017

canvas en panpastel

Hallo iedereen,

ik zie dat ik een nieuwe volgster heb, bedankt Ans om een kijkje te nemen op mijn blog. dat we elkaar inspiratie kunnen brengen met onze hobby.

voor mijn collega's van mijn dienst, maakte ik een "specialleke". Van hen kreeg ik, samen met een aankoopbon van Crafts & things, een aantal stencils.

ik haalde mijn panpastels te voorschijn, kocht enkele canvasdoeken (7 stuks) en maakte gebruik van een van de nieuwe stencils voor de achtergrond en kwam tot de volgende resultaat.




op mijn laatste werkdag zijn we 's avonds nog lekker gaan eten (op kosten van) en dan heb ik ze hen overhandigd. Ze waren er heel blij mee, hun reacties waren geweldig. drie collega's konden niet mee, oop hun reactie moet ik nog even wachten.

groetjes
Els

4 opmerkingen:

  1. Oh wat tof Els ! Zo hebben ze een leuke herinnering aan je ! Je hebt ook een heel leuk kado van hen gekregen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzetten MOOI ELS!
    Jij hebt wel talent zeg!
    Ik geloof wel dat ze daar blij mee waren!
    Wat heb je ook mooie cadeaus gekregen.....je bent goed verwend zeg!
    Groetjes en geniet nog lekker na!
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, prachtig gedaan en een heel mooie herinnering voor je collega's ! Tof, zo'n prachtig afscheid ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen